Vliegtuig vouwen!

Afbeelding

Originele ideeën bedenken, dat valt niet mee. En om nu klakkeloos ideeën te kopiëren, daar pas ik voor… Pas geleden zag ik deze Valentine-vliegtuigen op pinterest. En het idee voor de uitnodigingen was geboren. Ik vouwde een vliegtuigje, bleek dat ik hem toch weer anders vouwde en ging aan de slag in Illustrator. Eerst dacht ik ze te maken voor in de shop, maar het bleek als snel dat dit kosten technisch geen optie was. Daarom ontwierp ik hem zo dat je zelf je uitnodiging kan schrijven. Het printvel vindt je hier.

One thought on “Vliegtuig vouwen!

  1. Uitnodiging vliegtuig | Gespot voor jou!

Leave a Reply

